Not what I planned

Rubriken stämmer verkligen in. Jag är sjuk och då menar jag verkligen sjuk! Och det är verkligen något jag inte planerat at bli. Detta underliga som har hänt måste ligga i släkten. Vi blir alltid sjuka när stora saker händer tex... NYÅR! Föööööööörfasen varför ska jag bli sjuk nu när detta händer? Jag har liksom aldrig varit utan mina föräldrar på nyårsafton och just denna nyårsafton när allt ska vara lite extra speciellt så blir jag sjuk. Jag har inte varit sjuk under hela terminen så varför nu? Gud måste ha något emot mig :(

Idag så var jag med Karin på stan fast jag kände att jag inte borde. Men var tvungen att köpa det sista inför nyår och man kommer väll se lite halvt B ut gämfört med alla andra som alltid ligger långt framför än när det gäller kläder.
Jag köpte iallafall ett ganska nice linne som är rätt långt. Jag köpte även ett par klackskor som Karin mummlade sig igenom när hon berättade om dom. Lite svårt att fatta vad jag menar men det är mening också.
Jag hade tänkt att fixa lite andra stuffs också men somsagt så kände jag mig inte riktigt kry. Istället så har jag spenderat dagen med att titta igenom The OC säsong 2 and that is really good!

Imorgon ska jag försöka få Karin över till mig och så ska vi fixa det jag skulle fixat idag, om jag nu känner mig friskare. Förhoppningsvis gör jag det. Jag kanske borde överväga att ta ut en hostmedicin som skulle vara bra på natten. Dock är det morfin i dvs knark och det är jag lite skraj för. Men jag kan ju höra med pappa och se vad han tycker. Om det nu inte blir bättre så gör jag det eftersom jag vill inte missa nyårsafton och nyårsafton kommer defenitivt att sakna mig om jag inte är där.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Faster

Tips på hostmedicin: Lepheton. Be läkare skriva ut det men ta bara på natten!!! Det är morfin i det men du kommer förhoppningsvis kunna sova. Men ta det inte på dagen om du är ovan, då vill du också bara sova, sova, sova. Jag har för andra gången i år förmodligen samma hosta som du och jag har hostmedicinen hemma och den är jättebra!!! Daniel har tagit den sen han var liten.

Varning för Cocillana (tror jag den heter). Den hade jag för många år sedan och bestämde mig för att aldrig mer ta. Då sov jag dygnen runt.

Kram

2008-12-28 @ 17:54:32
URL: http://ankanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0