Mobbat!

Vissa är verkligen helmobbade. Eller mobbade kanske är att ta i, nä föresten faktiskt inte! En kille i min klass har klippt typ värsta Willy Wonka frisyren. Eller han har haft det sen sexan nu men liksom idag var det droppen! Vi går faktiskt i nian förihelvete! Tillochmed sexorna mobbar honom. Dom ba "Ossian har klippt sig, vilken cool kille alltså!" Nej förtusan det är faktiskt sorligt att man inte vågar ändra på sig liksom. Dom kommer inte få det lätt i livet vill jag lova, och det är en sak jag är mycket säker på!


Willy Wonka

Kommentarer
Postat av: faster astrid forever love love understeck bunny hugza

hgahahahhaahha jag älskar han som sa ddeeeeeet <3333333

2008-12-01 @ 20:22:19
Postat av: You know who I am

haha, men vafan...tänk om han läset det här....

2008-12-01 @ 22:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0