Min helg

Jag hade tänkt att skriva om min helg. Jag sov hos Karin hela helgen och i fredags så fixade jag och köpte klart alla julklappar. Har tillochmed skrivit rim så det känns skönt att ha det fixat. Så i lördags så chillade jag och Karin lite och vi var i en måleriaffär för att leta efter färger och sådant till våra rum. Hittade lite trevliga grejor så får dra med mig pappa dit någon dag. Sedan på kvällen så pratade jag lite med Viggo och så åkte vi hem till honom och där var Louise, Simon, Niklas och en kille som jag aldrig hade träffat som hette Rikard. Såklart känner han Minna och co haha för Minna känner typ alla känns det som :P Men han var mycket trevlig och jag hade en mycket trevlig kväll. Sedan åkte jag och Karin hem och vi pratade med en jättelustg tjej på perrongen och hon var rolig haha. Min helg var faktiskt väldigt skön och rolig. Bästa helgen på länge faktiskt!

 

Här är lite bilder på vanliga mig och jag som blond, passar jag eller vad? HAHA! Sedan har vi Claudia<3Doris och jag Karin och den lustiga tjejen vi stötte på.
Jag älskar verkligen Karin, hon är bäst! Bästa helgen med henne <3

Kommentarer
Postat av: faster astrid forever love love understeck bunny hugza

vem niklas? han niklas? hahahah



mucho love.

2008-12-01 @ 20:21:18
Postat av: Linnea

ja cp niklas hahah men han såg bättre ut den här gången :P

2008-12-01 @ 20:29:27
Postat av: faster astrid forever love love understeck bunny hugza

hahahhahahaha minns bara hans joggingskor hahahah JAG DÖR FÖR DOM forever <333333333

2008-12-01 @ 22:25:55
Postat av: You know who I am

ahahah, heting i blont hår

2008-12-01 @ 22:45:00
Postat av: Anonym

Haha vaddå miiig minna ?? :O

2008-12-02 @ 19:28:52
URL: http://miinten.blogg.se/
Postat av: Madde

Men gud dig i blont hår såg verkligen.. inte ut som du HAHA men söt som alltid;D

2008-12-03 @ 17:11:54
Postat av: Linnea is in the hooouusee ;)

Jaaa dig minna haha. Men typ alla jag träffar känner dig känns det som :) höhö

2008-12-03 @ 17:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0