Länge sedan and a happy christmas

Det var några dagar sedan jag skrev känns det som så ni som är trogna läsare ska få en uppdatering om vad som har hänt. Jag kommer faktiskt inte riktigt ihåg själv om vad som har hänt så jag kan väll börja med om vad som hände igår.

Jag vaknade av att pappa kom in och ba "Jag och Johanna ska på pilates men Sixten kan typ kolla på en film". Tyvärr så kunde jag inte somna om eftersom min hosta gick mig på nerverna. Så jag tittade på lite The OC (som vanligt) och sedan gjorde jag lunch till mig och Sixten och typ spelade fotboll. Sen kom dom hem och började prata om nyår med mig och dom tyckte absolut inte att jag skulle vara ute och blablabla. Så jag fick dampanfall och gick till Karin. Där så typ pratade vi om allt mellan himmel och jord. Sedan hade det gått några timmar så vi bestämde oss för att gå hem till mig och äta thaimat som pappa hade beställt. Efter maten köpte vi chips och alla tillbehör och när vi gick där såg jag Linda och Saba och blev skitglad för dom har jag itne sätt på länge! :D Vi var med dom för dom vågade inte äta på turk-kebabstället ensamma. Och det var väldigt trevligt och vi var där i en timme kanske. Efter det så gick vi hem och tittade på skräckfilmen Shutter och jag och Karin var verkligen jätterädda efter så ingen vågade gå någonstans utan varandra haha. Under filmen så sjöng vi lite Mamma mia låtar för att inte bli för rädda och det var det vi lyssnade på resten av kvällen mm. Vi var typ uppe till tre och fixade min blogg och sen blev den klar så när Karin fixade sin blogg somnade jag. Någon halvtimme efter väckte hon mig och vi gick och la oss.

Idag så vaknade jag och vi chillade i sängen ett tag innan vi klädde på oss och åt med Karins föräldrar och typ drev med Anna hahaha. Efter det gick jag hem och då ringde Magnus och jag mötte honom och vi träffade mamma för att hämta våra presenter. När vi hade fått presenterna gick vi och köpte en present till Sixten och sedan åkte vi hem. Nu har det vart värsta familjebråket och det verkligen spårade ut och alla blev verkligen skitförbannade men Magnus och jag vann otroligt nog. Vi får hoppas att det blir en förbättring nu framöver (Madde om du läser det här är det inga nödvändigheter att ta upp det imorgon).

Imorgon är det iallafall julafton och den kommer spenderas med mina älsklingskusiner i Älta. Det är jättemysigt och roligt. You know how we do it!

GOD JUL PÅ ER ALLA!



Bild på alla när vi var småå hahaha

Kommentarer
Postat av: Madeleine

chillade i sängen HAHAHAHAHAHAHA

oj, imorgon får du berätta om ert famliljebråk :O

Klart det ska bli förbättring, nu är det på tiden :P

VI SES IMORGON!!!!! :D:D:D:D<3

2008-12-23 @ 23:14:29
URL: http://maaddish.blogg.se/
Postat av: hemliga V

är den där bebisen sixten eller:)?

2008-12-25 @ 19:01:55
Postat av: Linnea

yääzz det är han :)

2008-12-25 @ 22:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0