Lalalaaa

Jag är skiiiiiithungrig på riktig mat nu :( Jag kom nyss hem från stan och jag har köpt en skinnjacka som var på rea för 349 kronor. Jag har även köpt ett par tjocka svarta leggings som kan vara bra att ha. Utan Karin skulle jag aldrig klarat av att köpa grejor, helt seriöst. Jag blir alltid så nervös och ser varända lilla fel på grejen jag ska köpa. Men Karin säger att jag ändå ska köpa det och då gör jag det och blir väldigt nöjd. Nu har jag iallafall inga pengar kvar av dom 500 kronorna jag fick av pappa men snart är det ju jul och då kommer pengarna rulla in igen. Nu kom jag på att jag behöver slå in Magnus present och skriva rim. Magnus läste alla rim jag hade skrivit till dom andra och han tyckte jag var lika kass som pappa. Själv tycker jag att jag är jättebra!  Så olika man kan tycka heeehehe ;)

Kommentarer
Postat av: u know

oooooooohhhhhhh, jobido, jag vill ju va som duuuuuuuuuuuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu,mohahaha

2008-12-20 @ 22:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0