Kändisar

Gud vad mycket kändisar påverkar oss. Dom som inte är i deras situation skulle naturligtvis vilja byta plats, vem skulle inte vilja det liksom? Oftast ser dom väldigt bra ut och har mycket pengar. Därför är kändisar säkert så roligt att prata om, tex om hur kunde Britney Spears göra så och visst ser Brad Pitt verkligen bra ut mm. Ingen skulle banga på att vara kändis om jag har rätt. Men seriöst dom är faktiskt vanliga människor som har kämpat hur hårt som helst för att få syssla med det dom gillar bäst, som att sjunga och agera. Jag tycker verkligen synd om folk som blir jagade av paparazzis (stavning?) hela tiden så att dom knappt lämna ytterdörren utan att någon står och tar kort på dom. Ja dom är faktiskt helt vanliga människor så man borde tänka sig efter innan man kritiserar dom. Om man nu kan sätta kändisar i en kategori... Men inte fan skulle du vilja bli hånad i tidningar och inte fan skulle du vilja känna att du vill ta livet av dig bara för att du har lyckats för bra i ditt yrke så ingen låter dig vara. Tex folk som har som jobb att kritisera kändisar vill nog bara ha uppmärksamhet själv men dom får det på fel sätt. Seriöst vad fan är att vara elak mot kändisar för jobb. Idioter är dom som håller på så och trycker ner andra människor bara för att dom ska komma lite högre upp. Statusklättrare helt enkelt, fyfan för dom. Tyvärr kan jag inte säga att jag aldrig pratar om kändisar om varför dom gjorde si och så, men efter en dokumentär med Britney Spears så fick jag upp mina ögon och nu förstår jag verkligen vad dom går igenom.
Det jag ville få ut med den här texten är att kändisar också är människor som bara jobbar med det yrke dom älskar. Och även fast dom är kända så har dom känslor.


Kommentarer
Postat av: U know who I am- gossip girl

VA?! jag som trodde kändisar var utomjordingar :(

BUU!



xoxo

2008-12-15 @ 17:41:56
Postat av: Madde

Bra skrivet! :O :) applåderar hahaha men seriöst asså :D<3

2008-12-15 @ 21:45:50
URL: http://maaddish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0