Julafton

Heeej och god jul på er alla! *blink* Jag hade tänkt att berätta om min julafton som spenderades med mina favoritkusiner i Älta. Det har vi gjort dom närmaste åren och det är verkligen supermysigt! Jag vaknade på morgonen av att pappa väckte mig och att Sixten kom in lite senare och var skitglad för att det låg paket under granen. Så jag gick upp och typ åt och klädde på mig lite smått och sedan så öppnade vi ett paket var. Hela familjen fick ett Wii spel som används väl och det är ruuuligt! Själv fick jag typ ett underställ som jag kan använda när jag spelar fotboll eftersom jag alltid använder pappas så det är bra! :D Sedan spelade vi lite Wii och åkte iväg till kusinerna. Där blev vi varmt välkomnade av alla och det var roligt att se dom igen. Madeleine hade fått en kamera så hon fotade hela kvällen så det blev en hel del bilder som ni kan få se snart. Vi begav oss iallafall iväg och grillade korv vid en sjö och sprängde upp pepparkakshuset som blev ganska misslyckat sprängt men alla var glada ändå. Sedan gick vi tillbaks till huset och tittade på Kalle anka och det var verkligen sjukt segt. Det ända underhållande var när det var sånger för då kunde man sjunga med och tänka på lite annat än själva handlingen som man sett så himla många gånger. Efter Kalle anka så var det julmat och jag åt ganska mycket men var inte så himla hungrig. Gott var det iallafall. Efter det kom tomten och pappa var tomten i år och det första Sixten sa när han såg pappa var att det där är Klas. Jag och alla andra ba nääää det är ju tomten och då trodde han väll lite halvt på att det var tomten. Vi fick ett paket av tomten som vi la under granen och sen när pappa kom tillbaka så öppnade vi alla julklappar och jag blev verkligen nöjd med mina klappar i år!
Jag fick The OC säsong 4
High school musical 2 (fattar inte varför jag inte fick ettan men whatever)
Twilight och new moon böckerna på engelska
Massvis med pengar
Massor med smycken
Kexchoklad
Ipodkosshörlurar
En mascara
Underställ
Ja det var väll allt. Mycket bra presenter enligt mig! Efter presentöppningen sprang alla runt och gjorde olika grejor och min pappa skaffade sig faktiskt en blogg! HAHAHAH! Ibskaubang.blogg.se (hans danska namn, internt skämt) för er som är intresserade. Vid tio ungefär så begav vi oss hemåt och det var nog den bästa julaftonen på länge! Det snöade ju faktiskt lite också så en snöfri jul blev det trotsallt inte :D

 


Kommentarer
Postat av: Madde

Hahaha bästa julen ever! :D

2008-12-25 @ 22:33:34
URL: http://maaddish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0