Jobbigt

Jag är fortfarande sjuk men hostan börjar trappas ner lite. Har inte gjort något alls idag förutom att spela lite Wii och läsa Twilight, den är verkligen bra!
Jag måste ringa runt till alla som har gett mig julklappar och det är verkligen jobbigt för alla ska prata så himla länge. Typ hur gammal är du nu igen?, vad går du i för skola?,sportar du fortfarande? osv. Jag orkar inte ta tag i detta fruktansvärda just nu. Ska nog göra lite kyckling och nudlar eftersom resten av familjen är borta. Det är också jobbigt för att laga mat är inte min starkaste sida om man säger så.

Det som inte känns jobbigt just nu är att nyår är planerat! Nu vet man iallafall var man kommer vara osv. That's nice! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ska ni vara i nyårsafton?<3älskar din blogg förresten:)puss!

2008-12-28 @ 21:17:47
Postat av: Linnea

thats a secret you will never know.

tack så mycket :D:D:D

2008-12-29 @ 16:54:01
Postat av: random ngr

Säääg nu bre!

2008-12-29 @ 18:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0