I like to move it move it

Shabba! Mina kusiner åkte precis hem och jag har spenderat halva min dag med dom faktiskt. Vi har sett på Madagaskar 2 på bio och den var feeting bra ;) Efter det så begav vi oss hem till mig och åt tacos och spelade Wii.

Jag vaknade flera gånger inatt av att jag hostade och jag har verkligen jätteont i ryggen och i sidorna för att jag hostar så mycket. Inte roligt nu när nyår kommer och man vill vara lite mer lättklädd. Attbropå nyår så är det en ren katastrof! Jag har ingen aning om vem jag ska vara med, var jag ska vara och vad vi ska göra. Inte heller har jag koll på vilka kläder jag ska ha. Det ända jag vet är att jag kommer vara med Karin. Förhoppningsvis så löser sig allting så småningom eller så får jag ta tag i det som vanligt.

Imorgon ska jag till stan med Karin för att shoppa nu när allt är så billigt och man har fullt med pengar i plånboken. Riktigt nice! Idag hann jag faktiskt träffa Karin en kortis och köpa en tröja från Gina Tricot som jag är väldigt nöjd med. Alla i min familj kollar typ snett på den förutom Magnus som ändrade åsikt efter ett tag. Jag gillar den iallafall och det är väll huvudsaken.
(Låten nere i inlägget är verkligen min favoritlåt just nu haha)
PUSS






Madagaskar 2 - Big and chunky

Kommentarer
Postat av: Madeleine

HAHAHA så skön låt :D tack för idag :) <3

2008-12-26 @ 23:38:09
URL: http://maaddish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0