HEPP!

"Yesyes det här är Linnea kalla mig Bob men utan skivorna i så är det KG's jobb. Vi rockar fett jag blir mätt varje rätt för vi gör det ju på KG's sätt." Eeeeeller något sådant HOHOHO! Jag är på pretty bra humör ska på fys snart och fybööööövelen vad det ska bli kul att träffa the soccer gang även fast jag såg en del igår hehe. Idag var det en riktig tråkig skoldag inget hände och det mesta var dött förutom vissa guldklimpar som vet hur man ska göra livet lite roligare ;) En viss låt höll även humöret uppe och den får ni höra i nästa inlägg. Imorgon har jag kemiprov och wohow vad det kommer gå bra NOOOT!! Nej men bara pappa kommer hem från Kalmar så kommer väll allt lösa sig. Skulle verkligen aldrig ha dom betygen jag har om det inte vorre för min pappa, so thanks dad<3
PUSS

Kommentarer
Postat av: madeleine

Duktig farbror haha :D

2008-12-11 @ 21:03:54
URL: http://maaddish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0