Helgen

Den här helgen har varit rolig men ändå tråkig om man kan kalla den det. Det roliga var att jag träffade mycket folk. En del som jag kände och en del som var lite randompeople. Det som hände på "vägen" var bara tråkiga saker, iallafall igår då mycket saker försvann och jag har en gnutta skuldkänslor över allt detta. Ja men det tråkiga var väll att skitmycket saker försvann osv.
Idag så vaknade jag upp hos Louise vi åt pizza och tittade på The Hills innan vi skildes åt. Jag åkte hem och duschade och sedan åkte jag Magnus och Helena till mamma och där åt vi tårta och tittade på gamla filmer med mig och Magnus som små. Hahaha det var verkligen jätteroligt!
Förhoppningsvis så ska jag träffa Karin snart och jag måste verkligen prata med henne om allt som har hänt!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0