Hallelujah moment! Or NOT!

Fööörfasen ikväll blir det en pluggkväll för imorgon har jag So prov. Igentligen vill jag gå på träningen men vi får se om jag hinner. Nu kanske ni undrar varför jag sitter här istället för att plugga men jo det är så att jag behöver pappas hjälp för annars klarar jag mig inte.
Idag hände inget minnesvärt eller något. Det var en helt vanlig tråkig skoldag som gick segt! Förutom att självmordsbombaren som skulle likna mig på mitt självporträtt blev en aning snyggare för att en lärarpraktikant typ ritade allt. Men alla blev skitsura så hon slutade rita mig och då gick allt åt helvete när jag skulle ta över liksom. Men Karin gav mig uppmuntrande tal och så gjorde jag iallafall ögonen någorlunda likadana...
Efter skolan följde jag med hem till Karin och vi sjöng Abba låtar på henne nya Sing star! YEAAAH hahaha. Det lät verkligen hemskt och hon var mer lik min barndomskompis Martina then ever! Sedan skulle hon rida och jag gick hem och tittade på One Tree Hill och idag fick jag vara ostörd utan att någon jävel drar ut antennsladden mitt i allt. Det var jag tacksam över för det var verkligen SJUUUKT BRA! Ååååh I love it! :)<333
PUSS

Kommentarer
Postat av: U know who I am

hoga chacha, hoga chacha, jag vet inte vad jag ska skriva...men jag lovade att kommentera, haha<3

2008-12-04 @ 19:46:06
Postat av: Linnea

HAHAHHAHA!

2008-12-04 @ 20:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0