Förihelvete!

Min hosta verkligen vägrar att gå över. Och inte mindre än det så har jag ont i benen. Typ ledvärk? Det får jag alltid när det är den mest olämpligaste tiden att få det! Åååååååh skitjobbigt. Och jag kan inte sova för jag somnade när jag läste och vaknade av att jag hade dreggel över hela mig. Sen när jag fixade i ordning mig och precis kunde slå mig till ro ringde Louise och lalala då blev jag pigg. Jag vill ha Singoalla kakor. Jag tror faktiskt vi har det hemma! :D

PS. oLiVeR<3vesslan.
PUSS

Kommentarer
Postat av: vesslan

Oliver <3

OLIVER <3

oliver <3

OlIvEr <3

oLiVeR <3

oliveR <3

oLiver <3





osv!

2008-12-28 @ 23:48:56
Postat av: Louise

Hahahha, förlåt! Du måste bli frisk snart!

2008-12-29 @ 02:07:42
Postat av: random ngr

Sluta klaga så mycket! Du klagar på allt, gör nått åt saker istället!

2008-12-29 @ 18:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0