En liten tanke bara

Nu har jag som sagt en av mina brilljanta tankar att dela med mig. Den lyder så att alla som har Mvg i Svenska kan också få Mvg i andra ämnen. I tex So och No så måste man ju skriva med egna åsikter och sådant och formulera sig på ett bra sett. Om man nu har Mvg i Svenska så borde man lyckas väldigt bra med formulering och sådant också. Det har jag iallafall märkt att det är så i min klass och det låter faktiskt logiskt att et är så. Och liksom jag som har Vg i Svenska har typ Vg i alla andra ämnen. Jaaaa jag är fasen smart när det gäller att tänka iallafall :)

Kommentarer
Postat av: Tobbe

sv: yes, skolan! fast vi hade slutat när jag spelade in videon :P

2008-12-04 @ 21:10:05
URL: http://tobbejonsson.se
Postat av: U:Hoooooo

haha, joo men man måste ju kunna no:n o so:n...det räcker ju inte att bara skriva bra :))

2008-12-05 @ 18:31:07
Postat av: Anonym

jag har g i sve och mvg i biologi

2008-12-06 @ 17:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0