Elevens val

Hejhej! Just nu sitter jag i skolan och i datasalen med Karin. Vi ska strax iväg för att bada och typ testa på livräddning och sånt. Igår så åkte vi skridskor och det gick väll hyffsat. Alla killar stylade fett mycket, palla. Min klädsel som jag hade igår kommer jag fan skämmas för resten av livet! Polomode? Nej tack!  När vi skulle åka hem träffade jag och Karin på Minna,Tilde och Siri som man verkligen inte vill träffa när man har en jävla polotröja och andra skumma grejor på sig. Åh pinsamt värre :/ Men Karin och jag åkte till Hallonbergen och kollade på en grej till Tove. Asså det är verkligen fett skarrigt där och det påminde oss om en annan förort som inte är så nice. Stackars barn som måste växa upp i läskiga förorter.

Men nu ska jag chilla galet och spela lite spel på datorn.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0