Dagens klockrena låt!

Vem diggar inte Amy Mcdonald låten "This is a life" förutom jag *host*! Min mamma ääälskar den och alla verkar kunna den så detta var dagens låt som jag trendsätte in i allas hjärnor. Ja jag är en trendsättare enligt Josefin Lindström, WOHOW!
Här har ni iallafall den underbara, härliga och himmelska låten:


Amy Mcdonald-This is a life

AND WHEN YOU'RE SINGING THIS SONG AND THIS IS A LIFE WHEN YOU WAKE UP IN THE MORNING AND HIT YOU WITH THE SIGHT, WHERE YOU GONNA GO AND WHERE YOU GONNA SLEEP TONIGHT?
Något liknande går den iallafall för er som vill sjunga med i refrängen ;)

Kommentarer
Postat av: U know who I am

ahaha, texten är ju fel, det ska va: and your head feels twice the size :DD

2008-12-10 @ 21:31:45
Postat av: Cassandra

Fuuck nu kommer den fastna i mitt huvud! :D(aaa)

2008-12-11 @ 19:08:38
URL: http://fuckingcassi.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Hahaha, tränd sättare, den här hörde jag för hundra år sen typ :D

2008-12-11 @ 19:09:43
URL: http://fuckingcassi.blogg.se/
Postat av: kusin

joo den är bra :D

2008-12-11 @ 21:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0