Catching up

HAAAAJJ! I helgen har jag gjort grejor heeeeela tiden. Varit med Karin som vanligt, träffat Louise lite,träffat mamma och varit i staan. Har köpt en tröja idag och den var väll nice. Jag gillar verkligen att spendera pengar men inte mina egna! Jag vågar inte fråga pappa om pengar för jag lovade att inte köpa mer grejor så nu är jag 300 spänn fattigare :/  Och jag måste verkligen plugga på svenska prov sak.. Satsdelar och hur roligt är det liksom om inte tråkigt alls? Jag kommer få IG, jag får alltid IG på svenska prov hehe. Nog om det... Hela min familj är typ magsjuk och jag är skiträdd för att jag ska bli det! Katastrof kommer det bli om jag blir smittad. Usch jag har ju så mycket att göra liksom.
Och nästa helg har jag lovat en hel del att vi ska vara tillsammans typ. Madeleine, Louise och Tove men vaaad fasen ska jag göra liksom? Det var hur länge som helst sedan jag träffade Madeleine men jag vill liksom ha en hel helg med henne så det kanske får bli nästnästa. Fast nu har det ju hänt lite komplikationer med dom resterande så det kanske blir Madeleine ändå. Jaja vi får se hur jag gör för jag vill verkligen träffa alla.
Nu ska jag typ plugga och äta mat eller något.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0