Back in the days!

Idag började jag, Kalina och Jossan prata om hur vild jag var som liten. Och heeeerregud! Vi kom fram till att jag slogs i sjuan liksom. För på en av lektionerna i sjuan började Tim och jag bråka så han hoppade på mig och jag typ låg helt nedtryckt HAHAHA! Efter några sekunder kom Simon och skulle rädda mig men han blev undan puttad av Neby som slet bort Tim istället. HAHAHHAHA! Herregud vilka minnen alltså!
Jag minns även när jag sparkade Kevin så han började gråta. Och när jag slog en lärare HAHAHA!
I min förra skola i Skarpnäck var jag verkligen en minigangster. Jag slog en tjej och sen sprang jag hem i t-shirt och gummistövlar mitt i vintern och en lärare sprang efter men jag sprang ifrån henne. Men hon hittade mig tillslut för jag hade typ sprungit hem till pappas hus. Jag minns det verkligen som det var igår! Jag gjorde massor med andra konstigheter också men dom kan jag ta någon annan dag. Back in the days alltså. Jag saknar faktiskt det när man var liten och man löste en grej med att visa att man var störst och bäst så var den saken avklarad liksom. Jag saknar iallafall Skarpnäck. Där gjorde vi verkligen så sjukt roliga grejor hela dagarna, man fattar det liksom inte om man inte var med själv. Alla var med alla och man bara levde! Men det hör väll till att när man börjar bli äldre så måste man ta mer ansvar och att man bråkar och liksom inte kan lämna sig bakom saker som har varit dåliga. Jag har iallafall mognat enormt och det är väll bra för igentligen är det väll aldrig bra att göra elaka grejor. Well the past is the past and all you can do is to make the future look brighter!


Barndomstider in Skarpnäck<3





Kommentarer
Postat av: MAADDISH

HAHAHA... DU... MOGNAT...? HAHAHAHA :D

nejdå skoja bara med dej :P men det lät riktigt roligt hahah!

Jag tror att du berättade om det där bråket :O kommer ihåg!

Håller med, vill ha det som när man var liten!

2008-12-04 @ 19:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0