Ååååååh

Min blogg är skitful! Måste ta ett riktigt snack med Karin om hur jag vill ha den...

Just nu är jag skitdeppig. Det kan bero på att jag verkligen inte har gjort något idag utan typ sett på typ 10 OC avsnitt om deras händelsefulla liv. Och många i verkligheten verkar ha så himla mysiga liv utan att dom fattar det själva medan jag sitter helt instängd och inte gör ett skit. Den ända som fattar vad jag menar är väll en ända person antar jag. Man tror ju att det kommer hända något snart men det är ingen idé att hoppas för mycket :/ Jag kanske inte borde skriva ut vad jag känner offentligt för då kan du ju bli lite pinsamma situationer i framtiden. Så ni vet så klagar jag inte på mitt liv men liksom när ska jag få chansen att uppleva grejor som man borde ha gjort för länge sedan?

Kommentarer
Postat av: U know who I am

joo...jag vet exakt hur du menar...jag tror faktiskt att dom flesta känner så.

2008-12-21 @ 19:45:11
Postat av: Anonym

bloggen blev juh rätt najs

2008-12-21 @ 22:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0