Shuueee

Nu sitter jag framför datan som vanligt när jag inte har något att göra. Jag kom precis hem från Tove :) Eftersom jag inte skrev något igår kan jag ju berätta om vad jag gjorde. Jag vaknade runt ett, fixade mig och åkte med Tove in till stan. Där gick vi runt lite och typ inte så mycket hände. Sen skulle jag iväg och äta på resturang med pappa och Magnus. Så vi sa hejdå och jag åkte hem och mötte upp dom. Vi gick och åt på resturangen och det var gott hihi. Sen åkte vi in till stan och tittade på Batman, the dark knight. Den var riktigt bra, så rekomenderar den stort! Ja sen typ åkte jag hem lite och sen träffade jag Tove igen och vi åkte hem till henne och chilladeee. Idag ska jag träffa mamma tror jag, väntar bara på att hon ska ringa. Kommer inte ihåg om det var idag Karin skulle komma hem men då hoppas jag stort på en pling från henne (A) Sjukt länge sen jag träffade henne asså :/ Just nu har jag inte så mycket mer att skriva men bloggar säkert mer ikväll. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

skoj skoj :D saknar dig min sthlmare <3

2008-08-01 @ 16:10:27
URL: http://maaddej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0