Shopping plus tankar (A)

Idag var ju ute med Kalina och skulle shoppa, men man hittar verkligen ingenting! Vart är Sverige påväg med modet liksom? :S Helt sjukt... Jag köpte iallafall ett par vanliga skor och ett par sjukt fula joggingskor. Joggingskor är verkligen skitfula! Stog där i en halvtimme kanske och försökte välja, haha Kalina höll nästan på att somna såg det ut som. Jag har även köpt en body butter som luktar MIRINDA! ME LOVE VERY MUCH!!! För er som inte vet vad Mirinda är så är det den godaste drycken som uppfunnits. Vi var på både Södermalm och i stan idag så lite överallt har man ju vart. Haha, jag gillar inte Söder :( Men det tycker Kalina är dåligt så hon ska ändra på det haha. För att återgå till shoppingen så köpte Kalina en tröja bara för att ha köpt något typ :P Om jag kunde designa mina egna kläder skulle jag nog vara snyggast i Stockholm!
Le coq sportif är ett mycket trevligt sko märke, även Fred Perry. Fred Perry har även fina kläder men nu verkar dom ha riktat in sig på killar, det suger hååårt! Killar har mycket finare kläder tycker jag plus att dom har enklare att se stilrena ut, jag vet att många andra tycker det med. Body shop har jag verkligen börjat gilla nu också, är typ helt beroende av body butter och har börjat samla på alla burkar. Hahhahaha töntvarning? Ja jag vet men skitsamma liksom ;) Har inte många direkt, men det ska det bli ändring på :) Tommy Hilfiger är även väldigt trevligt och ett bra märke. Har inte så mycket kläder av dom eftersom det är sjukt dyrt typ, men aja whatevaah!



Le coq sportif


Fred Perry






FYFAN VAD GOTT! ÅÅÅÅÅH! Jag<3Mirinda! (Nej det smakar ta mig fan inte som Fanta!)


Hihi, här är den jag köpte :)


Tommy Hilfiger

Kommentarer
Postat av: HÄLVÄÄTTTÄÄÄ!!!

jag dör för mirinda mirinida är mitt allt o om du säger ett till ont ord om söder är du döder hahehehehaehaheahehHAHAHHA mhehhehee

2008-08-14 @ 23:46:47
Postat av: A.K

haha, tommy hilfiger är trevlig, visste inte att du hade träffat honom :D



hare så bra

2008-08-16 @ 00:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0