Kalina <3

Jaaaaaaaa var fan ska man börja? Du är nog den klockrenaste personen jag träffat? Hahaha du och dina tankar asså, dom slår allas. Vi har ju typ inte igentligen kännt varandra så länge, men vi har vart i varandras närvaro hela tiden. Liksom tae kwondon? HAHAHA! Men nu känner vi varandra iallafall och det är jag glad över eftersom du är skööön ;) Dig kan man alltid säga konstiga saker till eftersom du själv är lite speciell, hihi (A) Utan dig hade vi aldrig kommit iväg till Malta, tack gode gud att vi drev om språkresor och att du ens kom på att börja prata om språkresor. Hahah det är nog det bästa du gjort ;) Malta med dig var bäääst! När du och jag låg på balkongen i timmar, hahaha fett mobbat :D Ville bara säga att du betyder mycket för mig och jag tänker fan aldrig släppa dig, du och jag tills graven! <33




Hahaha slitna eller vad? Aja den här bjuder vi på, iallafall jag ;)

Kommentarer
Postat av: HÄLVÄÄTTTÄÄÄ!!!

hahahahhahaha aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw om jag hade en blogg skulle jag skriva jättelångt om dig varje dag, baby :$

svettig bild btw!!! :D <3333333333333

2008-08-03 @ 00:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0