GENI (A)

Vill man ha en stor lägenhet så måste man ha pengar. Man får pengar genom ett välbetalt jobb. Jobb får man genom bra betyg. Bra betyg får man genom att plugga. Så nuuu jävlar ska jag ta mig fan plugga till 1000!

Min lärare i engelska och spanska mailade hem till min pappa och sa att hon tyckte jag var superduktig på lektionerna och att jag var väldigt koncentrerad och att han tycker det är kul att undervisa en sådan duktigt elev.
Jag blev skit glad, MVG nästa liksom? Lärare brukar bara maila hem när jag inte skött mig som jag oftast alltid lyckas göra.
Förutom när min mattelärare mailade hem och var skit stolt över att jag hade fått G på matteprovet. Iallafall så tycker jag det är kul när lärare tar sig tid att göra sådant. När man gjort något bra då vill säga.

Kommentarer
Postat av: A:K

haha, va najs:D du kanske vinner tävlingen? ;)

2008-09-01 @ 19:49:44
Postat av: madde

GUD VAD DUKTIG DU ÄR LINNEA :D <3

2008-09-12 @ 22:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0