Waaah shorts!

TJAA! Vilken härlig sommardag vaa? Just nu siter jag i Karins säng och känner mig allmänt rolig. Karin leker Lauren i The Hills, mobbad... Idag ska jag fixa lite i mitt rum och sen så ska jag träffa Tove men hon sover säkert nu eftersom hon inte svarar på sms. Hon kommer säkert vakna klockan fem höhöhööö.

Igår så hade vi vårt sista prov på hela grundskolan. Lite läskigt om jag får säga det själv. Efter skolan gick jag och Karin och hoppade på Elsas studsmatta och det var ruuuuligt. Sen gick vi och handlade och låg hemma hos Karin och tittade på Eva&Adam innan vi bestämde oss för att gå ut en sväng. Nere vid Karlbergskanalen ser man en klunga med killar och jag ber till gud att det inte är någon från vår skola. Sen när man kommer närmare ser man frillan och helt plötsligt förstår man att Magnus&co är där. Haha verkligen mobbat för hans kompis trodde Magnus pratade med oss som vänner eller vad man ska säga så han ba "men Maaagnus" sen säger någon annan ba "men det är ju lill-Magnus" så då blev han lite lugnare. Jaaaaaa sen kom vid hem vid tolv kanske och tittade klart på filmen innan vi somnade. Sen ringde någon random mig kvart i ett. PALLA vafan tänker folk med?!?! Så jag blev skitsur och stängde av mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0