Im in love with a fairytale, or NOOOT!

Nej det här fungerar inte längre. Grekland går åt helvete och min blivande rektor skriver att jag börjar i skolan 17onde oktober som knappast stämmer. Och liksom jag vill inte missa gymnasiet första dagen men ska prata med pappa och se hur det blir. Pappa tycker nu att jag ska åka men ska höra lite med Natalie också. Vilket lyxproblem... Ska nog prata med Minna med höhö.

Nu är ingen hemma och det är konstigt för vi skulle ätit för en timme sedan. Idag i skolan hände inte mycket. Fast kan berätta att jag får behålla mitt VG och sen hade vi amerikansk fotboll på gympan och det är helt grymt roligt! Fast jag fick ett skrapsår på knät. Mitt smalben gör lite småont också men det är sånna smällar man får ta! På engelskan spelade vi upp min, Kalinas, Josefins och Karins rääändom teater och den var ju lite lustig. NADA MAS.

Det ryktades om att det var S:T erikgatans dag idag. Okej jag spred ut ryktet men det var bara en hoppborg i Kronis. Jag som hade velat ha en rem. Istället blev det tre glassar. Jag är hopplös!

Nu sitter jag och lyssnar på deprimerande låtar för det är just så jag känner mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0