Uppdatering x5

Jag har inte varit inne på datorn sen onsdags. Fattar ni sen onsdags!! Vad har hänt med mig? Nu kände jag inte ens att jag hade lust att gå in på datorn men var tvungen att skicka ett mail till min kommande rektor så det är väll lika bra att ta och skriva lite så ni vet att jag lever.

Min helg var väll lite speciell eftersom mina parentziosos var borta så har tagit hand om hushållet själv. Minna kom på torsdagen och vi gjorde inget specillt, kollade på Sagan om ringen och spelade lite MK. I fredags mötte jag Karin och fikade med mamma och Tompa. Sen åkte vi hem till mig och lagade en hejdundrandes måltid! Efter ett tag kom Minna och lite senare Christoffer och så gick Karin när Bucht kom. Vi kollade på lite filmer och ltie andra småsaker sen sov vi. Bucht gick upp skittidigt för han hade match och jag var heeelt död men snäll som jag är var jag uppe med honom och vi tittade på TV innan han gick. Sen så somnade jag i soffan och efter ett tag kom Minna och Christoffer upp så vi tittade på TV innan vi tog tag i dagen och jag träffade Karin. Vi var i stan och såg gaybloggaren Amir hihi. Sen sov hon hemma hos mig fast i Sigges säng hehe. Jag vaknade vid elva kanske och vi spelade MK lite innan vi åkte in till stan där Amir kommer in i bilden igen. Han och hans vän gick bakom oss jääättelänge så det kändes lite ballt. Och han tog en Britney poster så jag ville också ha en och nu sitter den på väggen. Efter ett tag kom Bucht och han köpte skor och en jacka och jag hittade en tröja på Gina som Karin tycker ser ut som en pyjamas. Tyvärr har kvinnan inget sinne för mode... Jaaaaaaa inget mer hände igår förutom att folket kom hem och nu är inte lägenheten lika läskig.

Idag hade vi idrottsdag i Mälarhöjden och alla var helt virriga i morse och gick ner i fel uppgångar. Gud vet vad... Jag och Karin köpte en latte och en bagel på Espresso house och latten var så himlans goood. Väl i Mälarhöjden kastade vi kula, sprang hundra meter och hoppade längdhopp. Mia slog till min hand när jag började springa, det gjorde svinont men sen sa Josefin och Kalina roliga saker så då kunde man inte låta bli att bli glad åt händelsen. I längdhoppet rev jag mig på tummen HAHA.  Vi var där i en timma så vi slutade runt elva och jättemånga skulle till Sagas och Ossians land men sen hände det inget så det kanske blir på fredag. Karin och jag åker självklart dit för studsmattans skull och jag skulle inte banga på en skjuts från mongokillen folk pratade om. Vi gick hem till mig och gjorde egna tavlor och dom blev väll rätt nice. Iallafall min första. Vi satt där i flera timmar och sen var jag tvungen att gå på klubbmöte och nu har jag varit där. Äntligen kom vi fram till saker och det känns bra.

Nu ska jag faktiskt ta och logga in lite på FB. Länge sen sist.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0