Trött

Jag är så sjukt äckligt trött i min kropp, har ont lite överallt med ska fixa min gosiga värmekudde så det kommer nog bli bättre.

Idag mötte jag Karin tjugo i åtta vid Sl-center. Vi åkte till Kristineberg och sprang coopertestet på 3 eller 4 km. Jag fick sathåll och Gud vet vad, men jag kämpade på ändå som den man jag är. Efter testet så mådde jag så sjukt illa hela vägen hem och väl hemma kände jag att jag skulle kunna spy. Har aldrig kännt så efter en träning eller något sådant så det kanske är svininfluensan som har brytit ut hos mig hahaha. Jag duschade, fixade mig lite och hade en mysig outfit idag som bestod av min brors blårandiga tröja och ett par leggings. Sen åkte jag till skolan och där var min klass mitt uppe i en SO lektion men jag hade ju ordnat det så min grupp kunde komma senare. Mathilda var vikarie och hon är groovy! Alltid massor med lekar när hon är med och hon tror inte att hon är bättre än oss på saker heller. Sen hade vi massor med andra lektioner och efter bilden stannade jag och Kalina kvar och gjorde lite på vår stad som aldrig blir färdig... Efter skolan åkte jag hem, åt nudlar och sedan åkte jag till träningen hihi. Vi tränade med 94orna och hade två A-lagstränare så det var ganska kul.

Nu ska jag lägga mig i min säng, ringa lite samtal och plugga inför SO provet som är imorgon.
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0