Sunday

Hejhopp. Idag vaknade jag av att Saggys kompis kom och jag hade verkligen bääästa drömmen men kunde inte somna om. Karin smsade ändå precis då och sa att jag skulle komma ner till Rålis för hennes franska grupp hade loppis. Då klädde jag på mig och gick ner dit och var där ett tag sen kom Minna och Hanna och vi var där ännu ett tag innan alla vi fyra gick. Vi skulle ha picknick någonstans men det blev såklart inte av så det slutade med att vi var hos Karin. Karin och jag gjorde såklart mobbade saker medan dom andra läste tidningar. Sen gick Hanna hem och efter ett tag så gjorde även jag och Minna det för jag skulle äta värsta grillmiddagen hehe. Det var jättegott och Johanna hade köpt min favoritglass, häagen-dazs jordgubb. Såå jääävla god! Ikväll blir det chill.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0