Round round up and down

Hej. Idag så hade vi NP i matte och det gick bra. Vi började nio och proven blev klara tjugo i elva och sedan började vi tjugo i ett så jag och Karin gick hem till mig och lagade mat och spelade lite ofc. Vi har kommit fram till skitmycket bra saker idag hihi. Efter skolan gick jag till Karin en väldigt snabb stund för att uträtta lite eränden som aldrig blev uträttade. Ska fixa dom imorgon istället. Sedan åkte jag in till stan och mötte Louise och vi gick runt lite på Åhléns innan hon åkte iväg till sin pojke och jag hem för att plugga SO. Inget speciellt händer ikväll men imorgon har vi Operation dagsverket (desperation dagsverket haha) och jag ska jobba hos mammas kille med att platnera lite blommor och mamma kommer vara där hela tiden men sen måste hon jobba så jag kanske bara kommer vara där i tre timmar hihi.

Helgen kommer nog bli superbra! Är redan taggad inför den. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0