Rawr mf

Tjaa! Kakan, Somme och jag är i datasalen igen och idag var vi riktiga gangsters med att smita in här! En riktig gangsterliga om jag får säga det själv. Nyss har vi ätit och innan det hade vi NP i biologi som gick totalt åt helvete. Provet kändes inte direkt roligt och om när jag skrev långt blev texten helt oseriös och gud vet vad. Satt och småskrattade för mig själv för att alla svar var roliga. Men sen när jag läste igenom igen fattade jag inte ens själv vad det handlade om, åååh! Fast alla sa att det gick åt helvete för dom så lärarna får nog en rolig rättningsstund.

Nu har vi bara jobbiga lektioner kvar fanfanfan hatar tisdagar. Det är verkligen sämsta skoldagen...

Kommentarer
Postat av: EmmaEriica

2009-05-12 @ 18:41:54
URL: http://emmaeriica.blogg.se/
Postat av: EmmaEriica

Fin blogg du har!!!



_____________



Gillar du Jim Carrey och hans galna idéer?

Då bör du kolla på en galen video med han i min blogg!

Du kommer att skratta! Kommentera gärna också och säg vad du tycker om den!





emmaeriica.blogg.se

emmaeriica.blogg.se





EmmaEriica

2009-05-12 @ 18:41:58
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0