Nada mas

Tjaa! Idag vaknade jag ganska tidigt, åt lite kött, klyftpotatis och bea. Sen gick jag och försökte sova lite men helt plötsligt plingade cyperkillarna på som världens idioter och ingen var hemma så var tvungen att öppna. Och gissa vad dom gjorde? Dom lämnade en fotobll som Sixten hade glömt. Åh jobbigt! Så jag tittade på lite TV och åt den andra frukosten med Magnus och Helena. Sen skrev jag klart mitt SO arbete och jag säger bara MVG here I come! Efter ett tag kom pappa och Johanna hem med en fotölj och det visade sig vara fel sort men just en sådan jag ville ha till mitt rum så nu har jag en ny fotölj hihi. Det är inte så mycket som hänt idag och mamma vägrar ringa mig när jag sagt att hon ska det. Jaja sånt är livet. Måste bara säga att vid min armhåla så är det vääärldens rundaste, rödaste märke och i mitten en liten leverfläck. Cancervarning eller vad för det gör verkligen jätteont, konstigt fan. Mina knogar mår heller inte så bra, dom är helt såriga efter att ha fått damp på vissa personer. ÅÅÅH, jag kanske borde börja på yoga för att lugna ner mina nerver lite.

De tre dagarna som kommer har vi elevens val i skolan och jag får såklart bild och miljö. Jag hatar bild och det är helt onödigt för mig att göra skolan fin nu när jag slutar. Jag kom iallafall med Jossan nu när alla andra åker till Frankrike så det är väll det viktigaste. På torsdag och fredag är jag ledig och gissa vad? Jo jag har hela lägenheten för mig själv torsdag-söndag så alla jag gillar är varmt välkomna att dela den med mig. Jag är ju lite rädd av mig och mig i ett kök är nog inte den bästa idén så PASS PÅ NU!!! (speciellt till en viss person).
HA DET BRAAOU, PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0