Lalala

Hej. Det var ett tag sen jag skrev märker jag eftersom besökarlinjen lutar nedåt. Det beror väll på att jag har haft fullt ös med träningar och sånt. Är helt sliten efter den här veckan.

Igår så slutade vi runt halv ett. Jag och Karin satte oss vid kiosken och åt kebab. Sen gick vi till affären och köpte lite saker och hem till Karin för att städa lite. Efter städningen hade vi tråkigt så vi började kasta vatten från balkongen på folk och det mina vänner kan jag säga att det är mycket bra underhållning. När en kille hade skrikit "vilken humor" till oss slutade vi och åkte in till Kungsträdgården istället. Vi hade redan bestämt att vi inte skulle tränga oss in i mängden för man vet ju aldrig vad som händer. Eller alltid kanske man ska säga eftersom någon får en chock och svimmar eller så kommer man helt enkelt inte ut hur mycket man än vill. Vi gick runt lite och stötte inte på direkt många innan vi träffade Minna, Siri och Tilde som stog med några fula killar. Efter ett tag åkte alla vi fem till Zinken och träffade Mattias Bucht och Christoffer. Sen åkte vi hem till Karin och gud vet vad som hände där. Jag hade iallafall mysiga samtal med Tilde så det var väll höjdpunkten på kvällen. Jag somnade med ångest och vaknade väldigt tidigt med ångest. Hur ska man lösa detta? Jo det är bara att smsa Cassandra om en träff och såklart ställer hon upp. Om en halvtimme ska jag träffa henne och prata om allt. She's my angel! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0