Lååång helg

Det blev några timmar i stan med Mattias ikväll. Det var faktiskt trevligt hihi.
Imorgon blir det ingen match för hela laget är ett stort bangarlag. Jag var faktiskt taggad men det blir väll att sova lite mer om inte Sixten är keff. Fast jag brukar vakna fett tidigt nu förtiden så han kan väll få skrika lite lagom mycket om han nu vill. Och nu är Janne hemma hos oss så det är lite trevligt faktiskt. Jag har nästan växt om honom HAHA!

I helgen är jag ju ensam hemma så hade tänkt att träffa så många som möjligt. Minna kommer imorgon och då kommer ju Karin hem också så henne måste jag bara träffa lite på fredagen. Saknar henne mer än vad jag trodde jag skulle. På fredag kommer nog Chris och Bucht and Miintish är kvar. På lördag ska jag antagligen träffa min Cookie och sen kanske Madde kommer! Hoppas, saknar henne. Louise och Tove måste jag klämma in någonstans också. And Lantiscrew! Fan jag har för många kompisar! HOHO GALET VÄRREEE!!!

Här får ni en låt som man kan börja gråta till, så fin!


Kent-Utan dina andetag

Kommentarer
Postat av: MADDE

Linnea får man komma förbi på lördag?! :D<3

2009-05-21 @ 12:26:48
URL: http://maaddish.blogg.se/
Postat av: MADDE

dålig uppdatering hörru!

2009-05-24 @ 21:33:21
URL: http://maaddish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0