Inte långt kvar nu

Jag har ångesttankar om framtiden. Får typ flashs hela tiden där jag ser mig själv vid 40 års åldern och är extremt lik min mamma. Då känns det som jag kommer sitta och tänka tillbaka på ungdomen och märka att jag inte har gjort något vettigt av den. HEEEMSKT! Och om exakt två veckor slutar vi i skolan. Jag vill men ändå inte. Det känns sjukt jobbigt att sluta ha alla vanor man har men ändå skönt att komma bort och träffa lite annat folk. Vad kommer hända med alla mina kompisar som jag har nu? Kommer dom försvinna lika snabbt som dagarna går. Faaaaan det är jag nog mest rädd för, att tappa kontakten med alla jag bryr mig om. Sommaren kommer gå så himla snabbt och jag kan se mig själv stå där framför spegeln och vara hur nervös som helst innan jag åker till skolan första dagen.

Jag har precis suttit och skrivit en lista med pappa på dom två kommande veckorna. Allt känns som en enda stor röra nu för tiden. Panik panik panik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0