Hemma igen

Tja folket! Mina dagar i GBG är över för denna gång. Bilder och eftersnacket kommer imorgon beroende på om Mads är snabb eller inte. Hade tänkt att skriva och ha bilder samtidigt denna gång, hihi *buuus*.

En sak jag har att ta upp är att Stockholm är helt underbart. Jag kan inte beskriva känslan när jag åker någonstans från Stockholm. Det känns verkligen som en del av mig försvinner och man känner sig helt fängslad i staden man är i. Nu när vi började närma oss Sthlm med tåget gick världens lyckorus genom mig och jag kunde inte sluta le. Liksom säg något som Sthlm inte har! Vi har verkligen allt. Vatten, tivoli, shoppingställen, nära till naturen, AAALLT! HELT UNDERBART! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0