Helluuu

Hej hej. Har inte varit inne på datorn under hela helgen och där av inget skrivande i bloggen.
Kan ju berätta lite vad jag har gjort.
I fredags hände det inget speciellt i skolan men efter skolan åkte jag och Karin till min mammas jobb en snabbis för att hämta ett presentkort. Sen åkte vi in till staden och köpte ett par väldigt bra saker och sen kom Carl och vi shoppade lite med honom. Dagens "komma fram till" den stunden var att det är inte så lätt att shoppa till killar som man tror. Sedan åkte jag och Karin hem och vi trodde vi hade jättemycket tid på oss innan vi skulle ut och grilla så vi började att fixa med ansiktsmasker och Karin tog ett fotbad innan jag kom på att jag hade sätt att klockan var fyra och vi skulle dra halv fem. Paniken tog tag men vi hann ändå inte, vi som brukar vara så effektiva. Vi träffade iallafall Minna, Tilde och Siri vid SL-center och vi gick och handlade mat och sen åkte vi till Fredhäll där vi skulle träffa Kalina, Cassandra och Linn som vi aldrig hittade men jag S och T satte oss vid en mysig plats medan M och K sprang och letade efter dom. Dom hittades och kom. Sen kom några mobbade killar som pratade engelska men dom var väll rätt gulliga i längden. Efter ett tag kom Mattias Bucht och alla minus Kalina, Cassandra och Linn åkte hem till Siri och chillade lite där. Jag och Karin åkte hem vid tolv och gick och la oss på en gång.
I lördags vaknade jag av att folk smsade och ringde. Ibland får man aldrig sova... Jag åkte iallafall in till stan och träffade mamma där vi åt på ett café som sög. Linda Rosing satt där också så all uppmärksamhet och god mat var väll riktad åt henne. Sen shoppade vi och jag fick sjukt mycket saker. Har dåligt samvete för det men mamma verkade jätteglad så ska väll tänka så också. Mamma är verkligen så om jag kollar lite längre på något så måste hon köpa det till mig fast jag inte vill ha det. Efter en hel dag på staden åkte jag och träffade Viggo och sen mötte vi Louise och så kom Klara också. Vi var lite ute och sedan gick vi hem till en Samuel där ganska många var. Det visade sig att jag hade koppling med en del tjejer där. Det är sjukt vad världen är liten ibland. Louise och jag gick runt halv elva och jag åkte hem kollade lite på American pie och tjockade mig i chips, choklad och hallsonsoda innan jag somnade.
Idag vaknade jag av Sixten och cypernkillarna som var helt vilda för dom trodde dom var ensamma hemma. Jag käkade lite köttfärssås och tittade på tv. Skulle egentligen träffa Saba idag men är inte på humöret och känner mig helt slutkörd... Så jag tog och fixade mina garderober med kläder i och dom är helt proppfulla faaan. Jag har inte ens några snygga kläder och det är ändå fullt, hur går det till? Ska ta och öppna min aladdin ask snart och reda ut varför jag känner mig så nedstämd.
PUSS

Lite bilder från i fredags









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0