Hej hej sommar

Hejhej nu sitter jag i köket i "stora blå fotölj" och dricker en god dricka som pappa fixade till mig. Det är helt galet varmt ute och jag har faktiskt blivit brunare och fått fräknar runt armarna idag.

Igår så sov jag hemma hos Tove och vi chillade galet och tittade på en del filmer. Det känns som jag har tagit över Magnus gener för jag var feeett klumpig. Jag spillde ut cola på tangentbordet och sen hade jag fått choklad på mina byxor och typ på Toves täcke.

Men idag så åkte jag hem och köpte ett ljus till mamma för det är ju morsdag! Sen åkte jag till Medborgarplatsen där jag Magnus och Mamma åt en jättegod lunch och lite glass innan jag begav mig hemåt och har varit här nu. Blev helt röd på ena armen och jag som aldrig brukar bränna mig...

Ikväll ska vi grilla och vi får se om det blir utgång sen HAHA MOOBBAAT!


Kommentarer
Postat av: sofia

mysigt:)

2009-05-31 @ 17:00:58
URL: http://ffiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0