Håme schååling

Idag har jag varit hemma från skolan tack vare min käre pappa. Sixten skrek hela morgonen så sova fick jag inte göra så jag istället upp och badade, åt nudlar och spelade maaaaaaaario. Sen kom Sixten, Eddie och pappa hem feta tidigt så jag gick och köpte en mjukglass och har tittat lite på TV.

Det kommer typ inte bli någon resa till Grekland i sommar men jag ska göra mitt bästa för att få det att fungera. Seriööööst jävla skit man får verkligen aldrig vara riktigt glad!

Imorgon har jag match på morgonen och vi får väll se hur det går. Den kanske inte ens blir av.

Det här inlägget var riktigt tråkigt nu ser jag tillochmed själv vilket deprimerande liv jag lever.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0