Göteborg

Ja då hade jag tänkt att skriva lite om GBG. Pappa, Sixten och jag åkte med kusinerna Hall och vi var borta i tre dagar. Vi åkte på valborg med tåg och det tog inte lång tid för jag sov som vanligt. Jag kan sova när som helst var som helst bara jag vill and thats nice. Vi skiljdes åt i Göteborg för vi bodde på ett annat hotel för det var typ gratis för pappa. Sen träffades vi igen och vi var på Chalmersparaden där dom hade byggt massor med olika tekniska saker som dom visade upp och det var faktiskt riktigt kul att se men jag dog för att den var så lång. Efter det gick vi och åt lite och sedan sov. På lördagen packade jag, Sigge och pappa ihop våra saker och flyttade till kussarnas hotell innan vi begav oss till Liseberg. Det var riktigt kul där och vi åkte alla möjliga saker. Måste bara säga att det fanns så sjuuukt snygga killar i Göteborg, gah jag dör! Vi var iallafall på Lisse från när dom öpnnade tills stängde så man hann med väldigt mycket. På söndagen gjorde vi inte så mycket utan vi hade det mysigt i en park och åkte lite båt osv. Det var stopp i trafiken på tåget så det tog ganska många timmar att komma hem och därför var vi framme i Sthlm vid kanske elva. Jag och Madde hade det superkul på tåget. Jag tror inte folk var direkt glada av att sitta bredvid oss hehe. Ja men det var resan det och den har varit rolig.

Skulle verkligen kunna ladda upp alla bilder men det är nog ingen som orkar kolla igenom plus att det är över 500 gaaaalet värre!


     G33ks


Sweet broe

Tuffing Freds

S och A

F och S

Sleeping beauty

Myspys på Åhléns

Schtek at Ålle





Fredrik

Jag och Sigge

Chalmersparaden

Lite saker från paraden





Haha blombarnen

Liseberg

Kussarna minus Madde

Flumride

I Kållorado

Hehehiho

Slänggungan

Någon bergochdalbana

That´s how we do it


Haha checka Fredrik

Bästa attraktionen

Stolta med stjärnpris

Jag ser ut som en stelopererad

Åker båt

Lever skogsliv


Fikar


Sixten leker ball


Jag och Madde på hemresan


RÄÄTARDS

Det var allt för denna gång hoppas ni har enjoyat det.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0