Ggggod damnit!

Hejsan hoppsan! Dom tre sista lektionerna gick finemang. På svenskan var jag i datasalen och spelade något pyramidspel och skrev en text om några böcker. Sen hade jag spanska och jag hade muntligt nationellt prov och det gick verkligen jättebra! Visste inte att jag var så duktig på att prata och jag fattade jättemycket av vad hon sa. :D Jag fick VG på att prata och VG+ på att höra vad hon sa och det är finemang för mig. Sen hade vi lässtund och vissa sjuor är så himla dumma i huvudet och leker gangsters. Vad vill dom uppnå med livet egentligen? Men jag satte speciellt en jävel på plats och då mumlade han att han skulle döda mig. Efter skolan gick jag hem till Karin och åt nudlar och lite bullar. Dampade loss på henne för att hon vägrade laga pannkakor till mig, son of a bitch va! Klockan sju traskade jag hem och jag har precis haft en väldigt intressant diskussion med Christoffer om Tsunamin haha. Jag chattar med lite andra sötnosar och lyssnar på Jonas brothers såklart.
Pussar

Kolla va Chris skickade. Heeeelt galet!

Kommentarer
Postat av: Du vet inte

Tjenare



hoppas allt är bra



vad säger du om att följa varandra via blogglovin?



Min blogg e riktigt jävla grym o din ser intressant ut?



Så vad tycker du om min idee?



Kram M

2009-05-13 @ 01:24:18
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: cookie

gooosh !

2009-05-13 @ 21:12:13
URL: http://kkl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0