G4ngst3rs

YO! Just nu sitter jag, Karin och Somaia ensamma i datasalen. Jag lyssnar på mina älsklingar JB och spelar crazy taxidriver. Snart har vi bokcafé med Andi (HAHA) och jag har gifflar och festis MÖMS! Jag kan ta och berätta lite om dagen eller det finns inte så mycket att berätta men jaa. Vi hade teknik och jag gjorde ingenting. På musiken satt jag och lyssnade på musik och låtsades vara rockstjärna med gitarren. Sen hade vi syslöjd och Karin störde mig skitmycket hela tiden för jag var på världens jobbhumör idag så hann inte med att prata så mycket med henne. Sen åt vi chicken kebab. <3  Nu har vi tre lektioner kvar och vi slutar fyra men det kommer gå snabbt för det gör det alltid. Efter skolan taggar jag hem till Karin som är ensam själv med sin syster hela veckan för hennes föräldrar är i Grekland hihi. Vi ska laga en redig måltid och kanske fixa lite på facebook. Det är träning ikväll också så hör nog inte av mig mera.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0