En månad kvar till min födelsedag vaaaa!

Tjaaa. Idag var det varmt ute så vi var ute på lunchrasten och chillade lite. Vi menas med mig och Karin för efterblivet folk. Sen så har jag haft matte och Linda sa "tänk om Janne kommer in nu och ba Linnea". Några minuter senare kommer han in och säger Linnea och faan min mage dog. Det var ett tecken på att jag ligger och väger mellan två betyg så jag och Pontus satt i ett klassrum och gjorde vääärldens svåraste uppgifter och som jag är skriver jag något som ser bra ut fast jag inte har en aning om det är rätt eller inte. Hoppas det gick hyffsat bra iallafall. Ett problem är att jag inte vet vilka betyg jag ligger och väger mellan. Sen ska jag även följa med Elsa, Linda och Emma på Jonas brothers konserten i oktober wooohoo. Fatta hur glad jag blev när jag fick följa med för känner inga andra som gillar JB. Efter skolan gick vi till Elsas studsmatta och efter ett tag kom Philip, Felicia, Carol och Elsa. Hihi det var en hejdundrandes plats och där kommer man klart att vara i sommar. Sen gick jag och K hem till henne och drack apelsinsaft och tittade på datorer till mig. Mamma kanske ska köpa en till mig i birthday present. Just nu sitter jag och chattar och tänker på livets alla jobbiga frågor.
PUSS

Så alla vet var mitt hår verkligen inte på topp idag och det påminner mig om att jag måste duscha heeeeeeeeehe.


















Kommentarer
Postat av: MADDE

Haha vilka udda väggar :D är tröjan från gina? hade tänkt köpa likadan fast röd :)

2009-05-26 @ 20:32:34
URL: http://maaddish.blogg.se/
Postat av: MADDE

juste och två till min :D

2009-05-26 @ 20:36:39
URL: http://maaddish.blogg.se/
Postat av: linnea

hejsan!

vad har du för storlek

på din randiga tröja ?

2009-06-03 @ 15:53:05
URL: http://linneaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0