Elevens val

Hej. Idag hade vi elevens val och skolan är typ superöde för jättemånga är i Frankrike och gud vet var. Jag och Jossan har typ sytt skynken och målat på väggar. Inte så nice, jag hatar att måla! Skynkena gick iallafall som en dans och jag borde nog ställa upp i Project runway. Efter skolan gick jag hem i regnet för det är något av det mysigaste jag vet. Hemma har jag skrivit lite på min NO uppgift och ikväll har jag träning och sen är det ju Pretty women på TV så den får man inte missa! Just nu är jag skithungrig men jag går ju på min lilla diet så det är bara att bita ihop. Känner mig helt nedsänkt och för en gångs skull vet jag faktiskt vad det beror på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0