Day 2 at elvens val jaou

Faaaaaan vad man blir trött efter skoldagarna. Jag som trodde att det skulle bli chill med elevens val. Jag och Jossan har sytt gardiner hela jävla dagen och mina armar är helt utpumpade. Sen fixade vi lite med några lampor också och vet ni vad?! Det var helt blött på golvet vid receptionen sen kommer vaktmästaren Robin och säger att det är avloppsvatten. Då ser man att det droppar från taket och det är just där över som toaletterna är. Såå sjukt äckligt men tur är att man slipper skolan om knappt två månader.

Nyss kom jag precis hem från stan och Josefin köper fan likadana saker som mig! Haha nej men vi har jättemycket lika saker utan att vi ens har vetat om att den andra köpt det. En jacka, skor, avslutningsklänning, nu arband och ett par balskor hahaha craazy man!

Nu ska jag springa iväg och hämta lilla skolpojken dvs självaste Sixten.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0