Banne mig!

Tjaaa! Idag var jag såå satans trött när jag gick upp, mina jumskar gjorde jätteont och det gör dom fortfarande. Jag är nog den stelaste 15åringen på jodklotet. Jag pallarade mig iväg till skolan och där hade Anders snack om vilka betyg jag ska få. Mvg i historia, Vg i geografi och religion. I samhälle ska jag göra en extra uppgift för att höja mig till en mvg nivå. Har faktiskt jobbat med den jättemycket nu under kvällen och jag känner redan att betyget sitter som en smäck! Ingenting speciellt hände på dom andra lektionera. Eller jo på NO'n där vi hade ett praktiskt prov i NP som nog var det cpigaste jag har varit med om. Vi skulle springa i intervaller och konstant tempo och se vilket alternativ man höjer sin kondition med snabbast. IDIOTISKT SÄGER JAG BARA! Åh svettades som jag vet inte vad och nu gör mina ben ännu ondare och vi hade gympa precis efter. Kan det bli värre eller? Ja det kan det men inte i det ögonblicket när man står där och svetten rinner ner för pannan... Nu är det iallafall över och inga mer jävliga prov för mig förutom i spanska imorgon och i biologi om några veckor. Det är chiiiill mannen! Alla säger att slutet i nian är förjävlig men jag har inte kännt av den känslan ett dugg.

Nu sitter Johanna och syr in min balklänning hihi. Hoppas den blir bra.
PUSS

JUSTE JAG HAR NAMNSDAG IDAG! HIHIHIHIII

Kommentarer
Postat av: Elin Linnea

Grattis! Har också namnsdag idag ( 13/5 )

2009-05-15 @ 20:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0