4 maj

Hej. Idag så har jag sett helt ful ut. Mitt hår har varit fett och mina kläder konstiga och allt har varit fel. Har fått finnar också, jag som aldrig brukar få det, FAN. När jag kom till skolan var det helt öde i korridoren så det kunde ha rullat förbi en sån där som finns i öknen ni vet. När klockan var halv nio och vi började var det fortfarande öde och jag började inse att vi hade håltimma men ingen hade sagt det till mig! Så jag gick runt lite och sökte hjälp men ingen var direkt hjälpsam så jag hade mentorstid med Åsa i 30 min istället. Lektionerna gick snabbt som dom brukar göra på måndagar och på spanskan skriker Alexandra fortfarande om en jävla kille jag knappt vet om. Sen hängde såklart Simone på och alla blev helt vilda och jag bara satt där med ett rodnat ansikte och kände mig hjälplös. Atosa förolämpade mig idag också men det löste sig tillslut och jag vill hälsa henne att jag alltid kommer vara en lantis oavsett vad hon säger. (Där fick du en liten hälsning iallafall haha). Juste på lunchrasten ville jag, Karin och Somaia in i datasalen så jag lekte farligt och sprang genom alla klassrum och slog sönder världens lås som någon hade satt på en dörr haha GANGSTALICIOUS. Efter skolan gick jag hem och duschade sen kom Tove och vi åkte in till Odenplan där hon solade solarium. Jag har faktiskt slutat med solarium för vill inte ta riskerna att få cancer eller något sånt skit. Sen åkte jag hem och åt revbensspjäll och pluggade lite SO.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0