Anyone else but you

Idag så hade vi vår första temadag och vi tittade på filmen Juno och diskuterade bara. Jag slutade vid två och åkte hem till Tove där vi tittade på någon skum film som ändå var lite rolig. Jag åt där och sen så åkte jag hem och trodde att träningen började halv åtta men när jag kom till planen hade den redan börjat för en timme sedan så jag och de som var där gick upp till klubbhuset och pratade lite. Sen kom Saba och Linda och vi satt och pratade längre än dom andra. Mjaousigt att träffa dom igen hihi. Ja nu sitter jag här nyduschad och väntar på att mitt hår ska torka innan jag går och lägger mig. Vill fasen inte se ut som en loser imorgon får då ska vår skola till en annan skola och träna dans inför balen i stadshuset på trosdag. Shiiitta britta jag dör kommer säkert göra bort mig eller så kommer det bli bråk mellan våra skolor.

För att sammanfatta denna dag har den varit väldigt problemfri men ändå inte.


Anyone else but you - Michael Cera och Ellen Page


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0