Svar på kommentarer

Hahaha det var ju lite lustiga kommentarer man fick så därför ska jag svara på dem.

Anonym om Shopping:

så du vet så ser man hur falska dina uggs är!
Svar: Vaaaaaaaaaa NEJ HELVETE GÖR MAN DEEET?!?! ÅHNEJ!

gossip om Förihelvete:
aså orka vara dig du är den största mobbaren av alla så sitt inte och skriv massa skit för det du skriver är ju om såna som du själv om jag inte har fel!
Svar: Okej om du nu tycker jag är en mobbare så känner du mig inte tillräckligt väl eftersom mobbning är en av de fucking värsta sakerna man kan göra mot folk. Plus att varför i helvete skulle jag skriva ett långt inlägg om mobbning på min egen blogg där jag skriver mina egna tankar på? Det är ju itne så att jag har kopierat texten från någon annan och satt in den för att det ska se bra ut ELLERR?!?!?! Hahaha det finns något som heter tänk innan du agerar och det brukar faktiskt funka bra. ;)

rrr om BLONDYHOEEE!:
ta en bild o visa :P
Svar: Sorry men min dator e fucked up men om jag är hos någon kompisar kan jag göra det.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0