ILÄÄÄÄÄ!

Idag så vaknade jag ganska tidigt som vanligt och jag hann spela lite Guitar hero med Sixten innan jag gick. I skolan var det fullt ös och sexorna är helt cpjobbiga! Fick migrän och det är INTE ofta jag får det. Men lektionerna gick sjuukt fort och jag slutade typ vid halv tre. Sen gick jag hem och pluggade SO. Yeeeay jag glömde faktiskt inte böckerna.

Här hemma fick jag reda på mysteriet av min försvunna klasskompis från just en person som man minst anar vara inblandad i detta! Hoehoehoe säger jag bara hahaha!

Ikväll blir det ingen träning för det är snö på planen. Jag som var taggad asså jaja. Imorgon är det iallafall gympa och det är så jävla bäääst! Vi har ju typ NP i engelska första lektionen också men det ordnar väll sig alltid.
PUSS

Kommentarer
Postat av: miggiis

migrän!

2009-03-24 @ 18:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0