Heal the world

HEEEJ! Just nu har jag härliga känslor i kroppen. Inte ofta man har det inte näääää verkligen inte vaa!! Jag sitter och chattar med Jimi och Cassandra och lyssnar på Heal the world med Michael Jacksson medan jag tänker på min kusin Madeleine, haha. Kan det bli bättre?! Nä förfan inte just nu iallafall.

Kan ta och berätta lite om min helg. Jag har liksom kännt lite olika saker under hela helgen. Den största känslan är att vilja göra saker och det har jag faktiskt gjort. Sen så har man ju alltid någon sämre känsla och i detta läge var den hopplöshet. Ja så ligger det till kissekattar men jag ska inte tänka så mycket på det.

Sakerna som jag har gjort är att hoppa studsmatta som en vilding med Karin. Varit med Mattias och Karin hemma hos hans pappa och tittat på film och lite av matchen som Sverige förlorade, pinsamt fan. Sen har jag börjat måla i mitt rum så nu går det inte att vara där därför ska jag sova i Magnus rum i natt.  Jag har även varit i stan idag med Mamma och Tommy och tittat på en laptop som jag ska få på min födelsedag. NICE VA!?

Imorgon kommer bli en underbar dag! Bada och middag med klassen. Wild kids och Billys pam pizza. Mjaou mjaou mjaou.

Kommentarer
Postat av: Em

Hej! Allt bra med dig?

2009-06-08 @ 11:23:29
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0